Co to je za drogu
Cože to?
Ahoj přítel si dal o víkendu údajně mdma v prášku který slýzával jazykem. Mdma si vezme jen příležitostně o víkendu ale po tomhle měl úplně jinej stav. Druhý den byl apatický, zmatený mimo. Vykroucený pohyby. Usnul,ale přitom nohy byly neustále v pohybu a ruce mu lítaly doslova kolem těla. Chvílemi se budil vždy to byl ale tak rychlý pohyb.Oči vytřeštěné a neustále sebou mlel. Rychle ale zas usnul.mezitim ale vůbec nevěděl co dělal.a co rikal.nikdy takový stav po mdma nemel.ptala jsem se ho ale řekl mi že nic jiného neměl.vzhledem k tomu že dříve šňupal perník bych se nedivila kdyby si dal něco jiného.ale chci se utvrdit v tom že mi lze a že to nebylo mdma.co myslíte teda vy že to bylo?tet už dva dny dohání spánek.dekuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obávám se, že Vám toho moc nenapíšeme. Těžko posuzovat složení drogy bez toxikologického rozboru přes internet.
Distribuované drogy všeobecně (a je jedno o jaké jde) jsou velmi často smíchávány s dalšími příměsemi (větší objem-větší zisk). Bohužel samotní uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně konzumují. Mnohdy je samotná droga tak namíchána, že účinné látky konkrétní drogy je minimum v porovnání s dalšími látkami, které mohou být opravdu různé, mnohokrát škodlivější než droga sama.
Pokud byste si chtěla více popovídat, můžete se obrátit na jakékoliv zařízení pracující s konzumenty drog, mimo služeb pro aktivní uživatele tato zařízení poskytují i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám (bezplatně, nezávazně, lze i anonymně). Pokud nevíte kam si případně zajít, tak napište a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti, nasměrujeme Vás.
Mějte se zatím fajn, MK