Syn (18) je závislý na pervitinu
Martas
Syn se stal pravděpodobně závislý na pervitinu, i když to nebere dlouho, zřejmě jde o měsíce, začal tak že chtěl vydržet tančit dlouho na drum\'n\'base. V červnu ho vyhodili ze střední školy. Zhubl cca 25 kg a matka ho na den 18. narozenin vyhodila z domu(jsme rozvedeni). V tuto chvíli přespává u kamaráda, ale to nemůže dlouho vydržet. Matce kradl peníze a dělal dluhy. Dokonce možná i dealuje (to nevím). Co mám dělat ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doporučuji prostudovat základní informace pro rodiče zde na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Dále by bylo rozumné, abyste se obrátil na nějaké odborné zařízení pro uživatele drog a tam v osobním kontaktu využil poradenských služeb pro rodiče a další blízké osoby, poradil se o vhodném postupu, doplnil si informace, apod.
Netuším, odkud jste. Zdali je Vám v dosahu Praha, můžete se objednat do naší Poradny pro rodiče a vše potřebné tam zkonzultoval s kolegy. Poskytujeme nezávazné a bezplatné poradenské služby.
Info a kontakt zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Zdali žijete úplně někde jinde, tak napište a uveďte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK