Guajacuran
dareth
Dobrý den,
mám dotaz užívám Guajacuran a nastapuji do léčebny. Asi mi budou dělat testy na přítomnost benziodizepamu, najdou tam i tento lék, mám strach, aby mne přijali. Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás. díky za důvěru.
Dobře, že se ptáte, byla by škoda, kdybyste měl mít s nástupem do léčebny problém. Nepíšete, o jaký druh léčby by mělo jít. Píšete na naši poradnu. předpokládám tedy, že jde o léčbu závislosti.
Léčbě zpravidla předchází pobyt na detoxifikační jednotce, kde pro přijetí, není intoxikace překážkou.
Pokud Vás mají do léčby přijímat rovnou, bez detoxu, díky Guajacuranu Vám pozitivní test na benzodiazepiny nevyjde, žádné totiž neobsahuje.
Guajacuran sice může nepříznivě ovlivnit činnosti vyžadující zvýšenou pozornost, motorickou koordinaci a rychlé rozhodování, řízení motorových vozidel, atd., proto je možné podobné činnosti vykonávat pouze na základě výslovného souhlasu lékaře, ale pro přijetí do léčby, by stopy Guajacuranu (guaifenesia), v organizmu, neměly být překážkou.
Stačí takto?
Poctivou, odvážnou a úspěšnou léčbu, vinšuji,
Amrit Sen.