heroin a antibitiotika
baron
Dobrý den chtěl sem se zeptat beru antibiotika dnes jsem začal první tabletou 500mg.. je možné aplikovat heroin či je to rizikové.Nejsem nějak vážně nemocen

Odpověděl: Amrit Sen
Barone, zdravím Vás,
díky za důvěru. Užívat drogy při nemoci, je rizikové vždy. Zatěžují organizmus, oslabují funkci imunitního systému, schopnost úzdravy a prodlužují, nebo znemožňují, časnou rekonvalescenci, heroin nevyjímaje.
Heroin i jiné drogy, mohou snížit, komplikovat, nebo blokovat léčebnou odezvu antibiotik i dalších léků, se kterými může případně dojít k nežádoucím interakcím.
Doporučuji Vám tedy jeho užití, na co nejdelší čas, lépe na neurčito, nejlépe navždy, odložit.
Přikládám užitečné odkazy s informacemi o rizikách souvisejích s užíváním heroinu:
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty.html
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/heroin.html
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/heroin/
https://www.extc.cz/heroin.html
http://www.drogy-about.estranky.cz/clanky/opiaty-a-alkohol/heroin.html
http://navykovelatky.cz/tlumive-drogy/heroin/
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy zdráv,
Amrit Sen.