THC z moči
sisule
Dobrý den,
zajímá mne,jak dlouho mohou zjistit THC z moči? Jsem pravidelnou uživatelkou - dejme tomu jednou denně. Chci pomoct nějakému páru k těhotenství darováním vajíček,jenže tam jsou i testy na drogy z moči. Chci s tím přestat a pomoci,ale zajímá mne, za jak dlouho budou testy negativní? Alespoň zhruba :)
Předem děkuji za Váš čas

Odpověděl: Jiří Tupý
Dobrý den,
u pravidelných uživatelů marihuany, ke kterým jste se sama správně zařadila, je možné detekovat stopy THC v moči i po 30 dnech abstinence (výjimečně i déle). Velice zde záleží na intenzitě a frekvenci předchozího užívání. U občasných kuřáků je detekovatelnost THC v moči kratší.
Pokud byste chtěla s (dočasnou nebo trvalou) abstinencí od marihuany pomoci, neváhejte se obrátit na odborníky z adiktologických služeb. Mohla byste s nimi Vaše užívání více probrat, dozvědět se více informací, ptát se na to, co by Vás zajímalo atd. Když napíšete, kde bydlíte, obratem Vám zašleme kontakty na taková zařízení ve Vaší blízkosti - berte to jako nabídku.
S pozdravem
Jiří Tupý