Bratr na pervitinu
Kajka
Dobrý den,mám dotaz,ohledně svého bratra,který je velmi inteligentní,má dobrou práci,kde má vyšší post,velmi dobře placený,svůj vlastní byt i když s hypotékou,ale nedaří se mu v osobním životě..od ledna je sám,po velmi bolavém rozchodu a v té době sáhl po pervitinu..dnes je na tom tak,že si píchá a od března je v neschopnosti..nastoupil ústavní léčbu,kde byl měsíc,ale po malé abstinenci opět bere..léčí se ambulantně..byla mu doporučena roční léčba v komunitě,ale na svoji žádost se pokusí tento měsíc abstinovat a vše zvládnout sám..pokud se nepodaří,je ochoten na roční léčbu nastoupit..jsme oba už staršího věku,bratr 35,já 43..nikdy by mě ani ve snu nenapadlo,že zrovna on by tohle mohl udělat..nic měně bohužel realita je tady a já si nevím rady,jak s tím vším naložit...závislost velmi dobře chápu a znám,ale ne na drogách..jak mu mám pomoci..jak se chovat,co dělat,abych mu pomohla? Moc děkuji za odpověď..

Odpověděl: Markéta Kordová
Kajko, zdravím Vás.
Je moc hezké, že máte zájem bratrovi pomoc.
Doporučuji spojit se s pracovníky Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog a v osobním kontaktu probrat možnosti, poradit se jak postupovat dál, jak s bratrem vhodně komunikovat, jakých chyb se vyvarovat atd...
K-centra poskytují mimo služby aktivním uživatelům také bezplatné a nezávazné poradenské služby rodinným příslušníkům.
Kontaktní centrum
U Větrníku 17
Jihlava
ukaž na mapě
Mob: 736 523 675
Email: kacko@jihlava.charita.cz
Internetová adresa: http://www.kacko-ji.estranky.cz/
Provozní doba: každý pracovní den od 9:00 do 17:00
Dále můžete prostudovat základní informace pro rodiče a další blízké osoby: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se hezky, přejeme dostatek sil všem zúčastněným!
S pozdravem, MK