syn bere drogy
Nikol
Dobrý den, syn je závislý na pervitinu.Už jsme jednou zkusili léčbu v Bohnicích.Vydržel tam dva měsíce, potom doma asi púl roku a začalo to nanovo. Došlo to tak daleko, že mi lhal a potom i bral peníze.Musel se odstěhovat.Nyní je na ulici, ztratil práci i bydlení.
Nevím, co mám dělat a jak mu mohu pomoct.Prosím poraďte mi.

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikol, zdravím Vás.
Uvádíte, že syn se léčil v PL Bohnice, takže předpokládám, že jste z Prahy.
Doporučuji obrátit se na naši Poradnu pro rodiče a vše další řešit v osobním kontaktu, kde budete mít více prostoru probrat vše co je aktuálně třeba.
Kontakt a další info viz přiložené odkazy:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/komu-je-ppr-urcena.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
Příjem nových klientů je možný bez doporučení pouze po předchozím telefonickém objednání na telefonu 739 268 527 (pondělí až pátek 9.00 - 19.00).
Indikačním kritériem pro přijetí je motivace klienta ke spolupráci.
Spádovou oblastí pro poskytnutí služby je Praha a okolí, limitem je schopnost dojíždět ke konzultacím.
Poradenství po telefonu poskytujeme bez omezení.
Pokud je Praha daleko, můžeme Vás nasměrovat v místě Vašeho bydliště (stačí uvést dobře dostupná větší města).
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, pokud budete potřebovat, neváhejte se ještě ozvat.
S pozdravem, MK