rada
karel
jsem z prahy jeste nejsem zcela zavislej na heroinu,ale nemam k tomu daleko beru do toho i subotexy chci nastoupit do substitucniho programu je mi 43 let a mam s drog. problemy celej zivot byl sem i v metad.programu odstehoval sem se kvuly tomu z teplic jinak bych uz davno byl zase zavrenej tady chodim do prace a snazim se zit ale nemuzu byt bez toho uplne dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Karle, zdravím Vás,
díky za důvěru. Za mě, o Vaší závislosti není pochyb, je na čase, abyste pro sebe něco užitečného udělal. Máte li v plánu, řešit svoji svízel substituční léčbou, není na co čekat.
Jak najít kontakty na substituční programy v dosahu, už víte. Nicméně, přikládám znova návod ze stránek naší poradny: Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
O tom, že byste se k závislosti postavil "z gruntu" a popasoval se s ní, jste nikdy nepřemýšlel? Mám na mysli, nastoupit do dlouhodobější pobytové léčby, tzn. detox - pobytová léčba - dlouhodobé doléčování.
Myslím, že nikdy není pozdě. Jsme v kontaktu s řadou bývalých klientů, kterým se to podařilo, byť začali ještě v pozdějším věku, než Vy a stále jich přibývá.
Řadě z nich pomohly a pomáhají kontakty, respektive návštěvy mítinků NA - anonymních narkomanů, společenství vzájemně se podporujících uzdravujících se závislých: http://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Přeji hodně štěstí, držím palce,
kdykoli napište, Amrit Sen.