Krevní tlak
Livanec
Dobrý den smím se zeptat , lecim se na vysoký tlak a chci se zeptat jestli má kouření marihuany na to nějaký vliv . Prosím o odpověď na email. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, odpovědi na emaily neposíláme, komunikujeme pouze prostřednictvím této Drogové poradny. Na email (pokud ho uvedete) Vám přijde pouze upozornění, že byl Váš dotaz zpracován. Děkujeme za pochopení.
Pravidelné kouření marihuany (nebo hašiše) má samozřejmě negativní dopad na fyzické, ale i psychické zdraví. Spalováním marihuany vzniká mnohem více škodlivin než spalováním běžných cigaret. Kouření jako takové, je samo o sobě rizikovým faktorem pro rozvoj hypertenze (vysokého krevního tlaku) plus další řady onemocnění srdce a cév, včetně jejich zužování.
Pokud se léčíte s vysokým krevním tlakem, je konzumace jakékoliv drogy v tomto případě dost nevhodná. Většina drog, včetně THC, akceleruje srdeční akci, tudíž bych žádnou konzumaci nedoporučovala, komplikace by skutečně mohly nastat.
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem, MK