Dotaz
No name
Dobrý den.
Jak zjistím ze uz v sobě nic nemám jako že jsem čistá a budu mít ok test?
Díky
Jo jedná se o piko a trávu dik

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Netuším, kdy jste užila naposledy, ani jak Vaše předešlá konzumace vypadala, tedy jak moc či méně jste intenzivně konzumovala.
Záleží na několika důležitých faktorech, jako je již zmíněná intenzita/frekvence předešlého užívání, na kvalitě konzumovaných drog a také na organismu, jak dalece je nebo není je schopen se rychle vypořádat s odbouráním toxických látek z těla. Je to tedy velmi individuální a proto to nelze zcela přesně určit.
Máme orientační údaje, ale podotýkám, že jsou pouze orientační z důvodů zmíněných výše.
PERVITIN
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
THC
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Také nelze opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých  se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou prokázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech bylo THC konzumováno.
Pokud Vás zajímá, jak na tom jste, můžete si sama na své náklady zakoupit volně prodejný orientační test z moči. V lékárnách jsou běžně k dostání nebo lze také objednat přes net (test na THC a metamfetamin). A sama se doma otestovat, použití testu je velmi jednoduché, vše je podrobně popsáno v příbalovém letáku.
Stačí to v tuto chvíli takto? Pokud Vás ještě něco zajímá, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se hezky a buďte opatrná, s drogami nebývá vždy úplně ,,legrace".
S pozdravem, MK