dulezite
denisa
Dobrý den. Měla bych prosim pěkně dotaz. Jsem v dost komplikované situaci Mam měsíční dceru a jsme v azylovem domě. chci se jit dobrovolně léčit do TK , už kvůli malé..ale za žádnou cenu se ji nechci vzdát , někam ji zatím odložit. může tam semnou nebo ne? jak je to? Mockrtat děkuji za odpověď a přeji pěkný den

Odpověděl: Markéta Kordová
Deniso, zdravím Vás.
Je dobře, že jste napsala. Naše organizace www.sananim.cz má ve své nabídce služeb i terapeutickou komunitu, která je přímo určena k léčbě matek (děti jsou po celou dobu léčby s ní).
Více informací o tomto léčebném zařízení, kde se matky léčí společně se svými dětmi zde:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html
O podmínkách příjmu do zařízení se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/prijem-klientek.html
Mimopražští klienti mohou ke zprostředkování nástupu využít drogových zařízení (K-centra, AT ordinace, psychiatrické léčebny), která jsou pro ně dostupná v místě jejich aktuálního pobytu. Pracovníci těchto zařízení jim následně pomohou zprostředkovat žádost o léčbu do Denního Stacionáře v Praze, který je zprostředkovatelem nástupu do terapeutické komunity Karlov. Uvádíte, že jste v Azylovém domě, zkuste požádat o pomoc se zprostředkováním sociální pracovnici, myslíte, že by to šlo?
Takže, když to celé shrneme, je nezbytné se spojit s Denním stacionářem, podat žádost o léčbu, zařadit se i s dítětem do pořadníku, domluvit se na dalším postupu a dostát všem náležitostem.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště -
mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Tel:  220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Více zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Pokud by bylo pro Vás obtížené spojit se s tímto zařízením v Praze, napište ještě jednou a upřesněte prosím větší města, která máte v dobré dopravní dostupnosti. Vyhledáme Vám zařízení, která by Vám se zprostředkováním nástupu léčby pomohli. Pokud by Vám nebylo něco jasné po přečtení informací v přiložených odkazech, klidně pište. Bylo by rozumné vše začít řešit co nejdříve.
Zatím se mějte hezky. V případě potřeby se ozvěte. Držím palce!
S pozdravem, MK