marihuana a fitness
ahoj
Dobry den. Pritel si da par prdu skera a za pul hodky treba si vezme suplementy na silovy trenink, napr. na energii, bcaa nebo nabuzovace. Muze mu to nejak vazneji uskodit? Dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Užití, nebo užívání drogy, je pro organizmus zátěží vždy. Každý člověk je neopakovatelný originál, takže na něj mohou drogy působit různě, jako dopady užití, nebo užívání, se mohou u jednotlivců lišit.
Co však bezesporu platí, je, že látky, které zmiňujete, škodí samy o sobě, a jsou nebezpečnější, než zmiňovaná marihuana.
Jestli se ptáte na rizika jejich kombinace s další drogou, jakoukoli, včetně THC, tím spíš v souvislosti s fyzickou zátěží organismu, pak říkám ano, přítel si může popsanými aktivitami a zmíněnými látkami, velmi uškodit.
Stačí takto?
Odpusťte, jaký vztah k drogám a jejich užívání, máte Vy?
Přeji Vám vše dobré,
buďte na sebe opatrní,
Amrit Sen.