Toluen a jine drogy
Marek Pula
Ahoj
V zivote jsem zkusil ledacos od marihuany pres khat az po GHB a opiaty.
Drogy jsem bral ze zvedavosti, prislo mi to cool a zakazane ovoce nejlip chutna. Pamatuju si kdyz jsem v 18 letech zacal hodne hulit a vsemu jsem se smal dlouhe hodiny, kdyz si ale tedka po 4 letech zahulim tak se citim spise paranoidni a mam strach, uz to proste neni ono. Kdyz jsem v 19ti letech prijel do Londyna a videl scarface, strasne jsem chtel vyzkouset kokain, no nic moc teda chvilku se citite high a pak zase nic, je to jak kdyz vypijete 6 redbullu a 80 liber v haji. Jednou me vzal kamarad na party ke znamemu na barak ktery prodaval drogy a ukazal mi mephedron o kterem jsem nikdy predtim neslysel. Dal jsem si jednu poradnou caru a to byla bomba, malem jsem odpadl, obrovska sexualni vydrz, hyperaktivita a euforie pri poslouchani hudby, Na dvou gramech jsem vydrzel vzhuru dva dny a platil jen 40 liber. Dalsi den mi na uklidneni dal par kapek GHB, opet jsem o nem nikdy neslysel, ale po 40 minutach jsem nelitoval, myslel jsem si, ze z rause odletim az do vesmiru, obrovska sexualni vydrz, euforie, vsechno bylo proste nadherny a nic jinyho nez ja, me touhy a ten krasny stav proste neexistovalo. Uzival jsem si to az do odpadnuti cca 36 hodin dokud nedosla lahvicka.
Kratce par dni na to, jsem videl kamarada kourit jakysi drahokam pres sklicko, strasne se potil a skakal po obyvaku. Ptal jsem se co to je a on mi rekl ze methamphetamin. Predstavil jsem si klasicky pervitin. Zkusil jsem to tedy taky, okamzite po inhalaci se mi roztahli zornicky, byla to slupa jako pest do hlavy. Zacal jsem byt opravdu vyrecny a nevedel kam driv skocit, mel jsem potrebu hovorit a hovorit. Jak jsme tak kourily, cas vubec neexistoval, bylo rano a pak zase vecer a pak zase rano a vecer. Koukali jsme na filmy, poslouchali hudbu, behali po byte az uplynulo 75 hodin. Byl to absolutne jiny stav nez prazsky pervitin v prasku. Od ty doby me uz kokain moc nebavil.
Pamutuju si kdyz mi lide vypraveli, jak po LSD videli vsechno mozny od robotu az po ruzove slony. Nadchl jsem se pro to a koupil si tripa za 20 liber Na Bounds Green od zname a nemohl se dockat az se dostavi ucinek. Po hodince to pomalu zacalo, zacal jsem mit jine vnimani, vsechno jako by me pritahovalo a ja se citil jako magnet, auta jakoby mela podvozek strasne nizko, obcas se pomalicku zaoblila kapota a kdyz jsem se dotkl zabradli ma ruka se stalo jeho soucasti jako kdyz zaborite prst do cokolady a vzdalene budovy se kyvaly a byly nesoumerne. Trvalo to cca 8 hodin nez to odeznilo, ale zase tak nic extra to nebylo takze si nejsem jisty jestli si lide nevymysleji bachorky a jine fantas magory nebo jestli jsem si proste nekoupil jen slabsi kousek, kdo vi kde je zakopanej pes.
Zkousel jsem jeste jine drogy, hardcory jako crack a heroin, ale to uz je moc uz jen z moralniho hlediska a nasledku. Po heroinu jsem citil obrovsky utlum a euforii cca 6 hodin jsem sedel na gauci, vsechno jakoby odeslo (vnimani) a ja pocitil obrovsky raus. Ale jiz po tydnu me zacali bolet kosti a ucpany nos, nehlede na znechuceny sexualni apetit tak jsem toho po mesici nechal.
Z americkych filmu si pamatuji crack, strasne jsem ho chtel zkusit. Koupil jsem si za 15 liber dva rocky, vyrobil si pipe z plechovky od coly
a dal si praska. Odkoplo me to az na ulici a ja chodil okolo blocku, vykouril cigaretu a vratil se zpatky. Ucinek trval cca 15 minut a pak jsem si musel dat znova. Cely obsah jsem vykouril cca za 70 minut, ma to nechutnej comedown a clovek chce znovu a znovu. Pro me jsou tohle vyhozene penize, kdyz vidim opravdu fetaky kteri utrati 250 liber za noc za tak kratky efekt. A jak jsem poznal jsou mnohem lepsi drogy takze heroin a crack ne. Neni to muj salek kafe.
Nasi me vzdycky varovali pred redidlem a tekavymi latkami. Nikdy me to ani opravdu trochu nelakalo, nehlede na to, ze to pry nici mozek jak rozpostedlo (vygumovanost). Pred mesicem jsem na vazbe potkal jednoho znameho ktery se mi sveril, ze kdysi od patnacti do 18ti let cichal chemopren a toluen. Ptal jsem se ho jaky to je a on mi odpovedel ze po deseti minutach se dostavuji euforicke stavy, a halucinace, a ne pry jako po lsd ale opravdove hardcory. Helikoptery, plameny v kuchyni, Rambo a Van Damme venku na piskovisti a kulky letajici ven z ust.
No nevim jestli je to vubec mozne a jestli mi dokaze nekdo zodpovedet tuto otazku z pohledu cichace a uzivatele, nebot na vsech portalech se docitam pouze o jeho skodlivosti na lidsky organismus.
Predem dekuji.
Krasny den vam preje Marek.

Odpověděl: Amrit Sen
Marku, Zdravím Vás,
díky za obsáhlý dotaz, tedy spíše příspěvek a za osobní toxickou výpověď.
Odpusťte, nejsme "čichači", ani uživatelé dalších drog. Po inhalování ředidel je možné ledacos, jen s tou euforií to nebude tak "horké".
Každopádně účinek ředidel je velmi krátkodobý a zároveň zhoubný. Skutečně naleptává a "rozpouští" sliznice dýchacích a trávicích cest, podobně i mozkové buňky, které se neregenerují.
"Čichači" často umírají, buď následkem otravy, udušení, protože někteří si pro zvýšení a prodloužení účinku nasadí na hlavu plastový pytlík, pod kterým mají tkaninu, v rozpouštědle namočenou. Další končí s těžkými popáleninami, obličejem počínaje, končetinami a dalšími částmi těla konče, ať už způsobenými rozleptáním, nebo po vzplanutí extrémně hořlavé látky, jakými organická rozpouštědla jsou. Náruživí čichači, pokud se toho dožijí, velmi brzy zdementní.
Takže od nás se o rozpouštědlech, krom toho, že jsou výborným prostředkem na ředění barev, čištění skvrn, nebo při některých chemických výrobních procesech, nic pozitivního nedozvíte.
Pokud byste měl potřebu, promluvit si o tom, co Vás pálí a zajímá, osobně, napište, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte. Rádi Vám kontakty na bezplatné služby a zkušené odborníky v dosahu, obratem pošleme.
S podobnými dotazy se příště můžete, možná s větším úspěchem, obrátit na diskusní fóra, nebo stránky drogových příznivců, experimentátorů, nebo nadšenců, kterých je na síti více, než dost.
K tématu:
http://www.drogovaporadna.cz/tekave-latky.html
V každém případě, není to jen náš názor, ale zároveň většiny uživatelů drog, kteří mají s čicháním rozpouštědel zkušenost, pokud si tuto zkušenost odpustíte, o nic nepřijdete, nestojí za to.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.