Problem subotex inekci pouzivani
Seodorakis4
Dobri den
Opet vam pisi mozna ste name zapomeli nebo toho mate hodne,nevadi mozna tet mi uz odpovite poprve ste se me ptal,odkud beru subotex,ano mam ho legalne a vsicki si mysli ze ho cucam ale muj velki problem je ze siho picham uz pres 8 mesicu slicham a docitam se ze to je velmi nebezpecne a nemohu se toho zbavit je to silnejsi nez ja😣samozrejme opcas tet uz si to dam pod jazik ale aspn jednou dene si to pochnu.take sem se chtela zeptat nechala sem si to snizit ze 03 na 2,08 mla zacali mi vlaste pulku prasku davat 04 sou to uplne stejni praski jako subutex 02,08,???jen sou slabsi????je to stejni vyrobek je to prome docela dulezita informace dekuji jinak se snazim si to uz tolikrat nepichat mam strach o prcka on zanic nemuze ale nevim jestli to sama zvladnu dekuji predem za odpoved a pomoc z pozdravem a uctou Vanessa

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
děkuji za upřesňující informace, dokreslující Váš příběh a upřímnou osobní výpověď.
Máte za sebou pohnutou drogovou minulost, že jste dokázala tak dlouho abstinovat, si zaslouží obdiv a respekt.
Bohužel, právě to, že jste neprošla terapií a nenaučila se rozumět pocitům závislého a se svou závislostí zacházet, si vybralo neúprosnou daň. Dohnala Vás nepřipravenou.
Není mi úplně jasné, čeho byste nejraději dosáhla. Jestli se chcete vrátit k "cucání" substituce a snížení dávek, nebo jestli byste ráda nasadila své závislosti ohlávku a přestala s návykovými látkami úplně. V tom je zásadní rozdíl a cesty k těmto cílům se liší.
Pokud máte v úmyslu v substituci zůstávat, redukovat dávku a změnit způsob aplikace, můžete zkusit zažádat o změnu substituční látky ze Subutexu na Suboxone, který se intravenózně užívat nedá.
Obě varianty však, abyste mohla dosáhnout změny a Váš život nabral pozitivnější směr, mají společné to, že musíte z pravdou ven. S riziky, která k odpovědnosti za svá rozhodnutí a jednání, patří.
Znamená to promluvit si s odborníky substitučního programu, vyložit karty na stůl a poradit se. Nikdo Vám hlavu neutrhne, ani Vás za upřímný projev odvahy nepotopí. Naopak, domluvíte se co, a jak dál.
Pokud byste se chtěla užívání návykových látek zbavit úplně, uzdravit se, vystoupit z bludného kruhu a žít spokojený život ve svobodě, potřebujete léčbu, směřovanou k abstinenci.
Cílem však, abstinence, jako taková, není. Ta je nezbytným prostředkem k úzdravě, kterou je dosažení spokojeného, šťastného života a ukotvení v něm.
Jestli ano, pak je třeba absolvovat detox, z něj přejít do rezidenční, pobytové léčby a následně se, už z "volné nohy", dlouhodobě, intenzivně doléčovat. S tím vším Vám, v případě zájmu, pracovníci programu poradí a podpoří Vás.
Pokud byste měla zájem o podobnou léčbu v Čechách, pomůžeme Vás nasměrovat.
Možná Vám to v tuto chvíli přijde příliš radikální a Vaše závislost se brání strachem, který ve Vás rozdmychává. Nenechte se zmást, závislost je velmi zdatný, ostřílený lhář a podvodník.
Bez otevřenosti a pravdy se nehnete z místa, nepostavíte li se realitě čelem, dříve, nebo později Vás dostihne a pravda vyjde stejně najevo. Jen už nemusí jít napravit a zachránit všechno, co v tento čas ještě lze.
Pokud budete poctivé kroky odkládat, zažerou se Vám přetvářka a lhaní natolik pod kůži, že Vám přestanou vadit, jinak to už ani nebudete umět. Dříve, nebo později, přijdete o děcko, partnera, práci i bydlení.
Promyslete to a dejte co nejdříve vědět, v jakém směru potřebujete podpořit, jsme tu pro Vás.
Kromě toho, že vše otevřeně proberete s pracovníky programu, kteří Vás mají v péči, doporučuji navštívit mítink Anonymních narkomanů, kteří mají v Německu dlouhou a velmi úspěšnou tradici.
Zatím stačí přijít, dívat se a poslouchat, nic víc...
Doporučuji zúčastnit se minimálně 3 mítinků, abyste měla šanci jeho smyslu porozumět, pocítit účinek ozdravné síly společenství a jeho programu.
Za NA se nic neplatí, ani Vás k ničemu nezavazuje, docházet na mítinky můžete podle svých potřeb a možností.
Zároveň je třeba ctít pravidla, díky kterým jejich 12 krokový program tak úspěšně funguje.
Jedním z nich je, že aktuálně intoxikovaný účastník během mítinku mlčí.
Mimo něj, to znamená před i po něm, může hovořit, jak chce, ptát se kohokoli z přítomných na cokoli, při kávě, nebo jen tak.
Odhaduji, že jste romské národnosti, takže by Vám mohl být tento program blízký i díky spirituálním principům, na kterých stojí. Romové veskrze existenci Vyšší moci neodmítají, mají k Pánubohu blízko. Nemějte obavy, nejde o náboženskou skupinu, ani sektu. Členové NA jsou nejrůznějších vyznání, včetně nevěřících, nebo lidí, kteří na existenci Boha nemají názor.
Kontakty na nejbližší skupiny tohoto společenství, vzájemně se podporujících a uzdravujících narkomanů, informace o tom, na jakých principech ve světě a kde všude v Německu a dalších německy hovořících zemích fungují, najdete zde:
Narcotics Anonymous
Deutschsprachige Region
http://www.narcotics-anonymous.de/
Jsme v kontaktu s dlouhou řadou lidí, jejichž příběhy se podobaly Vašemu. Dnes žijí šťastně, v kvalitních vztazích s blízkými, okolím, světem i k sobě samým, úspěšně zvládají denní radosti i starosti. Umí se radovat, plakat, rvát se i milovat. Jsou povzbuzením a inspirací nejen nám, ale především závislým, kteří se už odhodlali, nebo se ještě rozhodují. Potkávat je můžete i Vy, na exklientských setkáních léčebných programů, nebo mítincích NA.
Seberte všechnu odvahu a kuráž, jednejte, dokud je čas.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište.
Hodně štěstí, Amrit Sen.