Zachvaty po užití pervitinu část tři (poslední)
Amy
Milá Markéto, slíbila jsem napsat o dakším vývoji situace, nabízené drogové služby nebudou u nás už třeba, J. už nežije, dnes umřel na stav co se jmenuje Status epilepticus, měl otok mozku uplně bez reflexů a selhání mozk. kmene. Ten údajný kámoš ho nechal v záchvatech daleko dýl než tvrdil a záchvaty mu uvařily mozek. Jestli ho nezatknou přísahám že vezmu spravedlnost do vlastních rukou.
Nemusíte odpovídat, já už na tyto stránky nepřijdu, je to bolestivé. Ale kdo si to tu čte a bere drogy, tak at ví jak riskuje a ničí životy těch co je mají rádi.

Odpověděl: Markéta Kordová
Amy, zdravím Vás.
Uvádíte, že už nemusíme odpovídat, nicméně i tak reaguji.
Je mi upřímně líto, co se stalo. Ztráty blízkých jsou vždy velmi bolestivé, křehké a citlivé události...chápu, že Vám je asi nepopsatelně...
Pokud byste potřebovala o tom s někým mluvit, o tom jak Vám je, co prožíváte, můžete se spojit s naším ambulantním zařízením, které je specializováno přímo pro partnery a rodiče uživatelů drog (při objednání se odkažte na mě). Nemusela byste v takto náročném období být na to sama...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Přeji upřímnou soustrast a dostatek sil ke všemu co budete potřebovat.
Markéta