epilepticke zachvaty po piku
amy
Uz jsen dnes psala moc dekuji za rychlou milou a lidskou odpoved. Mluvila jsem s J.maminkou a porad je na neurol. JIPu a stav je porad stejny, az zitra ho budou vyvadet z barbituroveho komatu, tak se ukaze, jestli mozkove fuknce zustaly zachovany. Drzte nam prosin palce. Uz aby byl zitrek. Je ni jasny, ze neusnu, Jestli se Pámbů smiluje a dobre to dopadne, dotahnu J. na leceni klidne i heverem :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Amy, opět Vás zdravím.
Děkujeme za milou zpětnou vazbu, je to pro nás vždy příjemná vzpruha do další práce.
Dejte vědět jak se stav a situace vyvíjí, pokud byste potřebovala nějaké kontakty na léčebná zařízení, můžeme Vám nějaká doporučit. Postačí uvést, jaká města máte v dobré dostupnosti. Naše organizace má svá ambulantní zařízení v Praze www.sananim.cz krom terapeutických komunit, ty máme mimo Prahu. Pokud byste se potřebovala poradit v osobním kontaktu, ozvěte se, můžeme Vás odkázat. Jak jsem již zmínila, jen uveďte lokalitu.
Držíme palce, ať vše dobře dopadne a všem zúčastněným přejeme dostatek sil!
Ještě mě tak napadá, co Vy a drogy?
Mějte se hezky, MK