epileptické záchvaty po pervitinu
amy
Omluvte můj styl psaní, třesou se mi ruce. jde o to že přítel J. si občas dá piko a tzv Nové chemické drogy.
včera ráno pařili na bytě s dýlerem a najednou se J svezl k zemi a měl epileptické křeče. Pak se prý napůl probral. Dýler ho dal do postele, nechtěl volat RLP bál se stíhání. posletli měl J. ještě asi 5 zácgvatů ale každý prý leší s menším rozsahem křečí. Pak prý podle dýlera hodinu spal, to jsem tam přišla já a zděsila se. Dýler mu polil hlavu vodou, aby ho probral a dal mu pod jazyk diazepam!! J se nehýbal ani na bolestivý podnět jen tu a tam škubl tváří bez vnějšího pondětu. Hysterická jsem volala RLP.
Dnes je ne neuro-JIP a lékař na mě byl nepříjemný, že se uvidí, až se odtlumí, ale že je to vážné. Ptoč ho tlumí, když byl v hlubokém bezvědomí?? Odepsali ho coby feťáka??
Prosím, napište mi něco, brečím tu. Neumře, me??
Jo přítel byl v dětství epileptik, ale už je dáno bez medikace.
dík :\'

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Na Vaše otázky Vám bohužel neumíme odpovědět. Jak na tom přítel je a jak na tom bude, Vám může nejlépe odpovědět jeho ošetřující lékař. Chápu, že máte obavy a velice mě mrzí co se stalo/děje, ale touho cestou opravdu neumíme zodpovědně posoudit jak je to vážné...
Pokud se již v dětství epilepsie ukázala, užívání jakýkoliv drog není vhodné. Měl by se všech drog vzdát, až ho propustí. A léčil se - nejen s epilepsíí, ale zvážit i léčbu závislosti.
Rozhodně je dobře, že jste zavolala pomoc!
Přeji, aby byl co nejdříve v pořádku.
Tak se držte!
S pozdravem, MK