Problem subotex inekci pouzivani
Seodorakis4
Dobry vecer,mooc vam dekuji za vasi odpoved cetla sem ji a brecela utoho jako mala holka po dlouhem trapeni sem to aspon nekomu napsala,nevim si radi ale je to silnejsi nez ja a to me strasne trapi sem dospela zena a nemuzu se toho zbavit😭😭😭subutex pouzivam legalne v nemecku kde bydlim z pritelem diki bohu nejsem v cechach jinak bich bila urcite na velyce veci dvce nez sem tady v nemecku (Hengersperg)tady to neni tak lehke jako trebs v usti nad labem bojom se to rict priteli abich neprisla o maliho kterimu budou teprve 5 let a samozrejme o pritele kteri je cisty a nikdy nemel problem z drogami zijem si tu pekne mame reckou restauracy ktera funguje uz tak sem to malem vse stratila ale este mi dal sanci se vilecit takto. ale to by nerozdichal kdibi vedel ze si to picham prvni 3 mes sem si kazde rano chodila pro prasky k lekari nikdo si nevsim celi 3 mesice ze si je schovavam a doma na zachode picham😣😣😣tet uz mi davaj recept domu na tiden.kolikrat si pichnu treba 4 mg rano vstanu pichnu si hned pulku prasku pak zas dalsi pulku pak zas pulku a pred spanim zas pulku pak mi ubivan tak snizuji pichani chci toho nechat ale nejde to tak lehce pred 10 leti sem bila velki narkoman pak me zavreli do basy na 3 roky zevsim sem sekla a zacala zit 6 let uplne normalne pred 8 mesici sem jela na dovcu do cech a spadla sem hned do pichani subotexu😶moc se tim trapim protoze nechci aby mi malej virustal bez mami nebo z mamou fetackou😑😑😑skusim se podivat na stranki kteri ste mi poslal ale neumim moc dobre nemecki tak to bude problem jeste jednou moooc dekuji a budu doufat ze mi jeste napisete moc dekuji seodorakis4

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
děkuji za upřesňující informace, dokreslující Váš příběh a upřímnou osobní výpověď.
Máte za sebou pohnutou drogovou minulost, že jste dokázala tak dlouho abstinovat, si zaslouží obdiv a respekt.
Bohužel, právě to, že jste neprošla terapií a nenaučila se rozumět pocitům závislého a se svou závislostí zacházet, si vybralo neúprosnou daň. Dohnala Vás nepřipravenou.
Není mi úplně jasné, čeho byste nejraději dosáhla. Jestli se chcete vrátit k "cucání" substituce a snížení dávek, nebo jestli byste ráda nasadila své závislosti ohlávku a přestala s návykovými látkami úplně. V tom je zásadní rozdíl a cesty k těmto cílům se liší.
Pokud máte v úmyslu v substituci zůstávat, redukovat dávku a změnit způsob aplikace, můžete zkusit zažádat o změnu substituční látky ze Subutexu na Suboxone, který se intravenózně užívat nedá.
Obě varianty však, abyste mohla dosáhnout změny a Váš život nabral pozitivnější směr, mají společné to, že musíte z pravdou ven. S riziky, která k odpovědnosti za svá rozhodnutí a jednání, patří.
Znamená to promluvit si s odborníky substitučního programu, vyložit karty na stůl a poradit se. Nikdo Vám hlavu neutrhne, ani Vás za upřímný projev odvahy nepotopí. Naopak, domluvíte se co, a jak dál.
Pokud byste se chtěla užívání návykových látek zbavit úplně, uzdravit se, vystoupit z bludného kruhu a žít spokojený život ve svobodě, potřebujete léčbu, směřovanou k abstinenci.
Cílem však, abstinence, jako taková, není. Ta je nezbytným prostředkem k úzdravě, kterou je dosažení spokojeného, šťastného života a ukotvení v něm.
Jestli ano, pak je třeba absolvovat detox, z něj přejít do rezidenční, pobytové léčby a následně se, už z "volné nohy", dlouhodobě, intenzivně doléčovat. S tím vším Vám, v případě zájmu, pracovníci programu poradí a podpoří Vás.
Pokud byste měla zájem o podobnou léčbu v Čechách, pomůžeme Vás nasměrovat.
Možná Vám to v tuto chvíli přijde příliš radikální a Vaše závislost se brání strachem, který ve Vás rozdmychává. Nenechte se zmást, závislost je velmi zdatný, ostřílený lhář a podvodník.
Bez otevřenosti a pravdy se nehnete z místa, nepostavíte li se realitě čelem, dříve, nebo později Vás dostihne a pravda vyjde stejně najevo. Jen už nemusí jít napravit a zachránit všechno, co v tento čas ještě lze.
Pokud budete poctivé kroky odkládat, zažerou se Vám přetvářka a lhaní natolik pod kůži, že Vám přestanou vadit, jinak to už ani nebudete umět. Dříve, nebo později, přijdete o děcko, partnera, práci i bydlení.
Promyslete to a dejte co nejdříve vědět, v jakém směru potřebujete podpořit, jsme tu pro Vás.
Kromě toho, že vše otevřeně proberete s pracovníky programu, kteří Vás mají v péči, doporučuji navštívit mítink Anonymních narkomanů, kteří mají v Německu dlouhou a velmi úspěšnou tradici.
Zatím stačí přijít, dívat se a poslouchat, nic víc.
Doporučuji zúčastnit se minimálně 3 mítinků, abyste měla šanci jeho smyslu porozumět, pocítit účinek ozdravné síly společenství a jeho programu.
Za NA se nic neplatí, ani Vás k ničemu nezavazuje, docházet můžete podle svých potřeb a možností. Zároveň je třeba ctít pravidla, díky kterým jejich 12 krokový program tak úspěšně funguje.
Jedním z nich je, že aktuálně intoxikovaný účastník během mítinku mlčí.
Mimo něj, to znamená před i po něm, může hovořit, jak chce, ptát se kohokoli z přítomných na cokoli, při kávě, nebo jen tak.
Odhaduji, že jste romské národnosti, takže by Vám mohl být tento program blízký i díky spirituálním principům, na kterých stojí. Romové veskrze existenci Vyšší moci neodmítají, mají k Pánubohu blízko. Nemějte obavy, nejde o náboženskou skupinu, ani sektu. Členové NA jsou nejrůznějších vyznání, včetně nevěřících, nebo lidí, kteří na existenci Boha nemají názor.
Kontakty na nejbližší skupiny tohoto společenství, vzájemně se podporujících a uzdravujících narkomanů, informace o tom, na jakých principech ve světě a kde všude v Německu a dalších německy hovořících zemích fungují, najdete zde:
Narcotics Anonymous
Deutschsprachige Region
http://www.narcotics-anonymous.de/
Jsme v kontaktu s dlouhou řadou lidí, jejichž příběhy se podobaly Vašemu. Dnes žijí šťastně, v kvalitních vztazích s blízkými, okolím, světem i k sobě samým, úspěšně zvládají denní radosti i starosti. Umí se radovat, plakat, rvát se i milovat. Jsou povzbuzením a inspirací nejen nám, ale především závislým, kteří se už odhodlali, nebo se ještě rozhodují. Potkávat je můžete i Vy, na exklientských setkáních léčebných programů, nebo mítincích NA.
Seberte všechnu odvahu a kuráž, jednejte, dokud je čas.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište.
Hodně štěstí, Amrit Sen.