rekonvalescence
andrej
Dobrý den. Asi 6 let jsem intenzivní uživatel marihuany, kouřím s malýma přestávkama denně po práci 1-2 brka, spíš venky s hodně tabákem. Před pul rokem jsem přestal z kouřením a ještě tím zvýšil frekvenci hulení, teď bych chtěl přestat i hulit to uplně. Zajímalo by mě za jak dlouhou dobu budu \"čistej\" hlavně co se týče návratu krátkodobé paměti a soustředení a jestli tomu mužu pomoct (ginko, piracetam) Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Andreji,
to, za jak dlouho budete čistý, se nedá přesně říct. Obecně doporučujeme minimálně dva měsíce abstinence, abyste měl jistotu, že budete mít negativní testy. Nicméně může to být dříve i o něco později. Záleží na řadě proměnných, které souvisí jednak s užívanou marihuanou, frekvencí a intenzitou užívání, ale také s vaším indiviuálním metabolismem. Urychlit rekonvalescenci můžete užíváním hlavně Magne B6 a piracetamu, pokud jde o paměť a soustředění, zlepšení bude postupné a lze ho podpořit různými cvičeními paměti a pozornosti - stačí hledat na internetu nebo zajít do knihkupectví. Do jaké míry se stav zlepší nelze říct, výzkumy se v tomto ohledu neshodují, ale zlepšovat se určitě budete, předpokládala bych to ale spíš v horizontu několika měsíců a to i s ohledem na dlouhou dobu užívání.
Držím palce.
Pokud budete mít chuť dát vědět, jak se situace vyvíjí, budu ráda. Takových zpráv přeci jenom příliš nemáme.
S pozdravem,
Gabriela.