Manzel na drogach
Pajula
Dobry den, pre několika měsíci jsem si s vámi psala. Nase situace dopadla tak, že jsem s dětmi utekla k me matce.Manzela vyhodili z dalsi prace a uz to bylo nesnesitelne. Podala jsem zadost o rozvod kam se nedostavil. 3 tydny me urazel a vyhrožoval, ale ted uz přiznává, že ma ma problem a prosi me o dalsi šanci a ze me miluje a chce umřít at komunikuju.Myslite, ze kdyz si pichal pervitin, tak prestal behem nekolika týdnů jak pise?Na fb ma pouze fetaky a zhubnul tak,že jsem to oplakala.Rekl mi, že cvičí a ze nefetuje. At se k nemu vratim a co ma udelat aby mi dokázal,ze mi nelže. Ale ja se bojim, ze me chce zase jen vyuzivat aby mel penize na drogy.Byli jsme spolu 7 let, moc jsem ho milovala. Je mi to lito a chtela bych mu pomoci. Vrátit se k nemu už nemůžu,ztratila bych deti, přátele, kolegy a co policie a socialka.Myslite,že fetaci takhle lzou aby meli na drogy? Ze me nemiluje jak pise a chce jen penize? Chci mu pomoct, i kdyz mi hrozne ubližoval.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
těžko říct, co je na jeho tvrzeních pravdy. Rozhodně bych ale návrat neuspěchala. Pokud je na tom opravdu tak dobře, jak tvrdí, pochopí, že kvůli sobě i dětem musíme vyžadovat nějaké jistoty a stabilitu. A dokáže na Vás tedy počkat, až se budete cítit opravdu jistě a budete mu věřit. Sliby po telefonu jsou jedna věc, ale stabilně fungující otec a partner je věc druhá. Odchod Vás stál spoustu sil, dejte si tedy čas. Uživatelé často slibují, ale také velmi rychle přejdou do výhružek, jsou zahlcující, obviňují, a to je myslím trochu to, co on dělá.
Vím, že je hodně těžké takovému tlaku odolat. Zkuste se napojit osobně na nějakou pomoc, najít si podporu v některém ze zařízení, která existují pro rodiny a partnery uživatelů. Jistě Vám to pomůže ve větší jistotě a lepším rozhodnutí. Nevím, jestli jsem Vám nějaké kontakty psala, v Praze se můžete objednat do naší Poradny pro rodiče Sananim (tel. 739 268 527, http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html), jinam Vám kontakt ráda zašlu, když napíšete město.
Držte se a nic neuspěchejte.
Zdravím Jana Žáková (Justinová)