Muskatovy orech
Sacok
Uz som vam raz pisal otom ako zobrat ten muskatovy orech a vy ste mi nic nenapisali na co som sa pital. Tekze ako sa bere muskatovy orech, kolko toho mam zobrat a ako. Takze mi nepiste tie sprostosti co ste mi napisali ale mi odpovedzte na moje otazky. Dik. Zbohom.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepsal jsem vám žádné sprostosti. Jen jsem vás celkem normálně varoval. K tomu dávkování - myslím, že u silně hepatotoxické látky žádné rozumné dávkování neexistuje. A mám dojem, že informace která byla v mé odpovědi - tj. že 1/2 ořechu může způsobit těžkou otravu je celkem dostatečná. Snad jen zbývá připojit, že dávky kolem 5g jsou již smrtelné. A pak také - tohle je poradna, kde informace o tom, jak užívat drogy nedostanete. Nezlobte se - ale tohle fakt nepatří do okruhu informací, které podáváme. Můžete ale dostat informace, jak bezpečněji. A vyjma rady jak si aplikovat, jsem vám myslím celkem korektně odpověděl. Kdyby to nebylo úplně jasné, tak:
Muškátový ořech, je narkotikum.
Jedná se o látku s poměrně vysokou toxicitou, hlavně na jaterní parenchym.Dávky kolem 1/2 ořechu způsobují již těžkou otravu a dose kolem 5g otravu smrtelnou.
Tohle je myslím odpověď na vaše otázky. Kdyby se vám jevila v některé oblasti jako nedostatečná, tak se kliedně ještě ptejte. Ale neptejte se: "... kolko toho mam zobrat a ako..."
P.s. Ta varování jsem myslel vážně. Myslím, že leckerá tvrdá droga je ve srovnání s muškátovým ořechem celkem bezpečná substance. Zaplať bůh, že uživatelům po ptrvním pokusu bývá tak zle, že se dalších experimentů zdrží.