Těžká životní situace
Kačka
Dobrý den..mam ale nechci být s člověkem, který bere pervitin..známe se 5let a dokola se opakuje situace kdy bere pervitin,několik nocí se fláká bůhví kde s kým a s pochybnými lidmi,utratí vše co třeba vydělal za ten den,do fabriky nechce,takže dělá po stavbách.Pebize utratí za fet a pak brečí,že nemá kde bydlet,přespával u mně, dostával jídlo,když mu domlouváme všichni i jeho rodina,slibuje že už toho nechá.Mne bije,škrtí když cokoliv namitam.Tvrdi že když budu zticha a poslouchat,nechá toho.Ale ani tak se nikdy nestalo.Pak když cokoliv výčtu,vše svede na mne,že je moje vina,že mám držet hubu.A když budu držet hubu přestane brát.Picha si drogy.V léčebné vydržel 14dni.Vix ne.A stejný kolotoč je dokola.Pry si musí sám ubírat dávky a postupně.Potiz je vtom,že s ním nechci,bojím se bydlet.Mam vysouvané vlasy a věčně modřiny.A to spolu nežijeme.On mi pořád tvrdí,že toho nechá když bude mít klid,kde bydlet ať.Ale já se bojím.Chodila já do práce na kolotoče a vždy zjistila,že po nocích fetoval,scházel se s jinými ženami pod záminkou drog či co jak tvrdil a prostě pak vždy několik dní spal.. samozřejmě,že ti pro které pracoval ho vyhodili časem.Neda se mu nic říct...už jsem rozhodnutá že končím,ale chci vědět kde jsem udělala já chybu.Nedokazu to už trpět totiž a být opravdu zticha.Nefokazu mít trpělivost už.Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v takové situaci po Vás nikdo nemůže chtít, abyste dál měla trpělivost. Nejen, že Vás to ničí, ale ani to nikam nevede. Nemá žádný smysl v takovém vztahu zůstávat. Jeho nezachráníte a Vám to jen ubližuje. Čím dřív se Vám vztah podaří ukončit, tím lépe.
Přeji hodně odvahy a nedejte se znovu přemluvit! Nikdo nemá právo Vás fyzicky a psychicky týrat. Rozhodně nejste zodpovědná za jeho průšvihy a problémy.
Kdybyste potřebovala větší podporu během rozchodu, obraťte se na jakékoliv zařízení, které poskytuej pomoc rodinám uživatelů nebo obětem domácího násilí. Pokud byste nevěděla, kde podobné zařízení v okolí hledat, napište nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.