Pritel bere já ne
Zdeňka
Dobrý den mám otázku, můj přítel bere pervitin já ne je možné ze pri sexu to může mít i na mě nějaké účinky? Děkuji za odpověď s pozdravem Zdeňka

Odpověděl: Amrit Sen
Zdeňko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Sexuálním stykem se pervitin, ani jeho účinky nepřenáší. Nijak. S výjimkou, že by si jej Váš partner bez kondomu aplikoval na penis, což by byla hloupost.
Zvýšeným rizikem je však možnost přenosu nakažlivých nemocí, zejména, ale nejen tehdy, pokud Váš partner užívá pervitin nitrožilně. Patří k nim například HIV, žloutenky, syfilis a další. Proto doporučuji, aby Váš partner při sexu užíval kondom. Zároveň nebude od věci, když se oba necháte bezplatně otestovat na uvedené nemoci. Jak a kde, se dozvíte v odkazech, které přikládám.
Další okolností je, že drogy, pervitin, obrušují a ničí city, takže jestli se partner dostane, nebo dostal, do pasti "drogové erotiky", riskujete, že se stanete sexuálním objektem, pomůckou pro "výkonový" sex, bez citu, lásky a milosti.
O mimořádném závislostním potenciálu pervitinu snad víte, více na stránkách poradny a našeho časopisu eDekontaminace:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
Přikládám užitečné odkazy, k drogám a nemocem, z našich a dalších stránek:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
K sexu na drogách:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.