Dospělý syn a drogy.
Neznalá
Prosím na koho se obrátit, kdo mi vysvětlí vše ohledně braní drog, kdo poradí jak se zachovat ve vztahu k synovi 25 let, kterého čeká vězení.
Jak toto ustát, vydržet. Je toho moc, co momentálně řešíme, navíc s tím nemáme žádné zkušenosti. Není to na jeden dotaz. A má smysl navštívit poradnu i když syn nemá zájem cokoliv řešit?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Ano, navštívit poradnu má smysl, i když syn zrovna v tuto dobu není dostatečně motivován. Lze využít poradenských služeb, které jsou určeny rodinám a dalším blízkým osobám (nezávazně, bezplatně). Můžete si doplnit informace, poradit se jak vhodně komunikovat, zkonzultovat vhodný postup, probrat vše co je třeba, ale také získat podporu, jelikož ve snadné situaci nejste.
U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace Podané ruce:
Kontaktní centrum Podané ruce
Sokolská 551/48
Olomouc
Tel: 778 411 689
Vedoucí: Bc. Lucie Bezděková, DiS., tel: 774 991 625
E-mail: kcentrum.ol@podaneruce.cz
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-olomouc/
Zde základní info o pervitinu: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, tak neváhejte se ještě ozvat.
Přeji dostatek sil všem zúčastněným!
S pozdravem, MK