ANCA protilátky, drogy už neberu
Marta33
Dobrý den, omlouvám se, že otravuju, ale jsem opravdu zoufalá, již jsem vám jednou psala (předevčírem). Bolí mě orgány, srdce, ledviny... na dotek, i při mírném tlaku, žíly, atd. ale nikde mi nemůžou nic najít. PROSÍM vás, nevíte, na koho se obrátit o pomoc? Asi mi už nikdo nepomůže. Promiňte, že otravuju. Kdybych nebyla tak moc zoufalá, nedělala bych to.

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím,
díky za důvěru. Právě jsem odpovídal na Váš předchozí, obdobný dotaz, přikládám jeho kopii. Připomínám a zdůrazňuji potřebnou otevřenost a upřímnost, jinak riskujete, že se nepohnete z místa, a že bude hůř.
Nejsme lékaři, a ani ti, by na dálku, po internetu, nepoznali, co Vám je. Jediné, co Vám mohu doporučit, je lékaře opět vyhledat, zajít tam co nejdříve, a říci jim otevřeně o všech okolnostech, které by mohly s potížemi souviset. O všech...
Také Vám doporučuji se znova otestovat na nakažlivé nemoci, bezplatně v nejbližším, nebo kterémkoli jiném kontaktním centru pro uživatele návykových látek, případně pracovníky spádového terénního programu, nebo laboratorně, v některém ze specializovaných pracovišť.
Jak najdete, podle oblasti, kontaktní centra a terénní programy v dosahu, zjistíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Není čas na ostych, nebo sentiment, cení se a funguje upřímnost a otevřenost, nikdo Vám hlavu neutrhne, jedině tak máte umožníte lékařům stanovení správné diagnózy a příčiny Vašich potíží, stejně tak i případné zahájení léčby, zvýšíte naději a šanci na časnou úzdravu.
Pokud jste z Prahy a okolí, můžete se zdarma a bez objednání, otestovat na HIV, syfilis, všechny žloutenky a další nemoci, včetně nenakažlivých, zde:
REMEDIS Klinika Praha
Vladimírova 10
140 00 Praha 4
Telefon: +420 226 216 200
Mobil: +420 601 560 541
E-mail: ordinace@remedis.cz
Web: http://www.remedis.cz/
S návštěvou lékaře neotálejte. Pokud nejste se spoluprací s Vašimi lékaři spokojená, konzultujte Váš stav s dalšími lékaři, nebo je vyměňte, máte na to ze zákona právo. Je docela možné, že Vaše současné zdravotní potíže, mohou mít í jinou, než somatickou příčinu. Nemyslím to zle, ale nebude od věci, když rovněž navštívíte psychiatra, nejlépe se zkušenostmi a znalostmi z oboru adiktologie, a svůj stav s ním zkonzultujete.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i na ostatní, opatrná.
Přeji brzkou úlevu a uzdravení,
Amrit Sen.