Jak muzu pomoci?
Ticiana
Dobry den, sama mam zkusenost s drogami z obdobi puberty, a myslela jsem, ze dokazu pomoci i priteli, ale bohuzel se nedari. Jiz delsi dobu uziva pervitin a abstinence mu vzdy vydrzi tak tyden. Normalni clovek by si toho asi nevsiml, protoze se krasne stara o me dve a sve jedno dite, ale zadna prace mu dlouho nevydrzi a miva velke deprese. Vzhledem k dlouhodobemu leceni jeho matky se schizofrenii o odborne pomoci nechce ani slyset, protoze prece neni blazen. Jiz delsi dobu nevim jak z toho ven, a mam strach o budoucnost cele rodiny, muzete mi poradit? Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v takovém případě by asi bylo nejlepší probrat celou situaci podrobně osobně. Přeci jen to není jen nezávazný vztah na počátku, ale partner, se kterým vychováváte děti, a tak bych se nerada uchylovala k nějakým obecným radám a poučkám.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)