Kolik
Dáša
Dobrý den chtěla bych vědět kolik je denní doporučená dávka perníku beru chvíli včera poprvé do žíly.drive sem to odsuzovala jelikož matka je narkomanka už dlouho.Ale poznala sem krásnýho kluka chodíme spolu půl roku a on občas bral.Tak jsem to zkusila a fajn.Jeho sestra ale už bere do žíly tak jsem to včera zkusila a je to ještě větší.Tak chci vědět kolik může si dát denně takto

Odpověděl: Amrit Sen
Dášo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Vyhýbáme se návodným odpovědím, natož, abychom doporučovali dávky drog. Posláním naší poradny je především pomoc lidem v úzkých a nouzi, s trápením v souvislosti s užíváním návykových látek, tedy jak uživatelům samotným a jejich blízkým, tak nejširší veřejnosti, často jde o život.
Z našeho hlediska je optimální dávka 0 pervitinu denně, snad už rozumíte..., navíc, každý člověk je jedinečně nastavený originál, takže drogy mohou na každého jednotlivce působit různě.
Zahráváte si ohněm, z Vašeho dotazu cítím, promiňte, nemyslím to zle, naivní nadšení, a snahu ho "ošetřit".
Vraťme se k tématu, nemám iluze o tom, že Vás moje odpověď od užívání odradí, možná si budete muset "rýpnout nosem do bláta a odřít si obličej o chodník, než změníte současný postoj a náhled, i tak to, bohužel, často chodí.
Možné je, že ani to Vás nezastaví, a s otevřenou náručí dál poběžíte závislosti vstříc, hloub do jejích tenat, a že to tak zůstane až do neveselého konce v samotě, smutku, úzkosti a neštěstí.
Jestli hodláte v užívání pokračovat, pak platí, čím, méně, tím lépe!
K dalším zásadám patří, užít pouze v dobré fyzické a psychické kondici. Nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc, nekombinovat s dalšími drogami, ani s alkoholem, "nedokopávat se", nepřidávat si. Následně si odpočinout, vyspat se, doplnit tekutiny a nasytit se výživnou, zdravou stravou. Doplnit vitamíny a minerály a další užití odložit na co nejdelší čas. Při injekční aplikaci vždy dbát na pravidla snižování rizik přenosu nakažlivých nemocí, dalších zdravotních poškození a předávkování.
Připojuji pár užitečných odkazů, doporučuji Vám si je pečlivě pročíst:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná a k svým blízkým ohleduplná,
Amrit Sen.