nastup do nemosnice na odvykaci kuru
anicka
Dobry den. Potrebovala bych radu, jak jednat s dcerou, ktera ve \"svetle chvili\" souhlasila s nastupem do lecebny v Bohnicich. Vzapeti vsak ji ovladl abstinencni syndrom. \"Musela\" jit ven, aby sehnala nejakou drogu, aby se sklidnila a nemusela mlatit do nabytku a rvat jak nepricetna. Nemela bych ji drzet na uzde tim, ze ty drogi ji obstaram sama? Ovsem jen do chvili, az na tu odvykacku skutecne nastoupi? Jinak by ji tam museli odvest nasilim, jelikoz ty stavy, co ona proziva, jsou skutecne hrozne. jsme v zakletem kruhu. Neuci se, nepracuje, nelaci se. Jake ja mam moznosti, abych ji uchranila pred nicotou?

Odpověděl: Markéta Kordová
Aničko, zdravím Vás.
Netuším, jaké drogy dcera bere, tudíž neumím posoudit, jak moc může nebo nemusí být silný abstinenční syndrom.
Uvádíte, že dcera souhlasila s nástupem do léčebny v Bohnicích, tudíž předpokládám, že jste z Prahy. Doporučuji co nejdříve kontaktovat kolegy z naší Poradny pro rodiče a objednat se na osobní konzultaci, kde si budete moc doplnit informace, zkonzultovat další hodný postup. Také načerpat sílu, protože ve snadné situaci rozhodně nejste. Kontakt níže.
Prozatím můžete kouknout na základní informace zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poskytujeme bezplatné a nezávazné poradenské služby, více zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud se po prostudování informací budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Tak se držte!
S pozdravem, MK