Manzel na drogach
Pajula
Dekuji za odpoved,urcite si z toho neco vezmu.Chci se jeste zeptat,je vibec mozne aby dokazal prestat sam ze dne na den,kdyby zacal byt ve vztahu spokojeny a zacal se bat,ze nas ztrati?Myslim,ze s tim zacal tak vloni koncem leta.Je nejaka sance,ze to zvladne sam?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
ztráta rodiny bývá samozřejmě silná motivace a kdyby chtěl, možná by dokázal přestat sám, těžko říct. Vlastně ani Vy nevíte o jeho braní moc podrobností. Jen bych dávala pozor na to, abyste nevyhrožovala planě něčím, co pak nebudete chít nebo moct splnit. Často se totiž stává, že partneři nebo partnerky mluví o odchodu, v dobré víře, že se dotyčný chytí za hlavu. Pokud ale pak nejsou schopni opravdu odejít, když se nic nezmění, je to jen planá výhružka. Je tedy třeba dobře rozmyslet, co dáváte do hry a co jste opravdu schopná splnit.