thc v krvi a moči
miska
Dobrý den, hulila jsem zhruba 3 roky v kuse i několikrát denně. Mam možnost se dostat k bezpečnostnímu sboru, ale nutnost je zdravotní prohlídka u které může být součástí vyšetření na přítomnost omamných látek. Zajímá mě, po jakou dobu bude zjistitelné thc v krvi a moči.
Předem Vám mnohokrát děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Miško.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit, ale opravdu jen mírně. Zásadní pro detoxifikaci stále platí úplná abstinence.
Netuším, jakou dobu jste teď již nekonzumovala. Můžete si zakoupit volně prodejný test (v lékárnách jsou běžně k dispozici a volně prodejné) a sama se otestovat, ať máte představu, jak na tom jste.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu. Kdybyste měla problémy s vysazením, tak také.
Tak se držte!
S pozdravem, MK