pomoc
koli
zdravím mohu se zeptat jestli de zabranit testu na thc když du na moč slišel sem že citron a pít hodně a čaj no nevím tak se ptám

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Mezi uživateli kolují ,,zaručené recepty" jak ošálit test nebo jak odbourávání urychlit, ve skutečnosti je jediným zaručeným receptem neužívat.
Doba detekce z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas cca do 14 dní)
krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny: jako u krve
Mějte se hezky a s marihuanou opatrně, i ta sebou nese plno rizik.
Mohu se zeptat - kdo a proč Vás bude testovat? Můžete využít i skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu.
MK