Blue Motorola, Orange A1
Popelka
Našla jsem u přítele drogy - asi složením amfetaminy - Blue Motorola a Orange A1. Délku užívání přiznal 6 měsíců, nepřipouští si problém. Příznaky má podle vašich stránek - afektivní a neurotické poruchy. Přiznám se, že nevím jak mu pomoci. Nemám s tímto problémem žádné zkušenosti.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je velmi těžké z tak stručného popisu soudit, jak vážný problém Váš partner s drogami má. Podle toho je pak také možné říct, jestli se s ním dokáže vyrovnat sám a jak by bylo nejlepší, abyste vůči němu postupovala Vy. Napadá mě mnoho otázek na podrobnosti, které jsou podstatné, každý případ a každá rodina jsou totiž jiné, a pak i nejlepší postup je různý. Proto bych doporučila obrátit se na odbornou pomoc osobně. Nejlépe, když se objednáte do některého ze zařízení pro rodiny uživatelů.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)