jak dlouho vydrži mriuhana v krvi
bronsfree
dobry den chtel bych se zetat za jak dlouho bude mariuhana s krve pryc ? nebo neco na vycisteni te krve jestli je ? predem diki za info

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Odbourávání drog Vaším metabolismem z organismu ničím a nijak významně neurychlíte.
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní.
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní.
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Přeji Vám vše dobré, proč se vlastně ptáte?
Děkuji za upřesnění, mějte se fajn, buďte na sebe opatrný/á,
Amrit Sen.