Pervitin
Nikdonikdo
Dobrý den, nedávno jsem psala dotaz ohledně pervitinu nasypane v te buchne. Zjistila jsem, že to bylo v te \"stlacovacce\" a ze se to v tom rovnou muže prodávat. Mam se stále obávat ?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Na tom, jestli se "materiál", stlačený pístem v těle stříkačky bez, anebo se sundanou jehlou, má, nebo měl prodávat, vůbec nesejde.
Důležité je, jestli byla stříkačka k použita k aplikaci, nebo jinak kontaminována, či ne. Nezáleží ani na tom, jestli ji někdo vyplachoval, nebo jinak čistil.
Je na bíledni, že si to nemůžete nijak ověřit, byť by Vám kdokoli, říkal cokoli. Prostě se po 3 měsících od události nechte otestovat.
To je nejdůležitější věc, kterou byste měla pro bezpečí a klid, svůj i ostatních, určitě udělat.
Jak a kde, už víte. Nejsem si však jist, že jste si pečlivě přečetla informace k snižování rizik a bezpečnějším užívání, k nimž jsem Vám poslal odkazy. Jinak byste se takto nejspíš znova neptala. Jestli tedy bude nějaké "příště", buďte, prosím, rozumnější a opatrnější.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.