TESTY NA THC
Vasek
Zdravím
Chtěl bych se zeptat dříve tak 3 měsíce zpátky jsem hulil asi 4 týdny aktivně marihuanu.. od té doby nehulím.. dostávám testy na moč. Teďka nemám v moči THC testy mi vyšli negativní.. ale teď kdybych si chtěl zahulit nějaký slabý vzorek jak dlouho by mi to vydrželo v moči? Popřípadě jak se toho co nejrychleji zbavit?
Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Vašku.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Konzumace marihuany sebou nenese pouze rizika pozitivních testů, ale i mnohá další stejně jako všechny nelegální drogy, tudíž doporučuji zvýšenou opatrnost, nejlépe neužívat vůbec.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem, MK