Jak zjistit o co opravdu jde
Niky
Dobry den, mam 2roky pritele, trpim dost na migreny a jednou mi rekl,,ze ma od sve doktorky namichany lek,,ktery berou vykonostni sportovci a ten ze mi na migrenu pomuze. Donesl bilou latku a velice verohodne obhajil, ze je to od lekarky. Bylo mi podezrele, ze by se lek snupal nosem,ale nakonec jsem mu uverila. V pochyby jsem se dostala pote, jake to melo opravdu ucinky. Kdyz si prectu vse o pervitinu, vse na to sedi. Nemohu uverit, ze by mi nekdo komu verim udelal neco takoveho. Jak si mohu overit, ze to opravdu je ci neni droga? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Niky, zdravím Vás.
Netuším, kdy se toto odehrálo. Pokud je to záležitost posledních dní, můžete si zkusit udělat orientační test, v lékárnách jsou volně prodejné (test na amfetamin). Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny.
Nebo nechat udělat rozbor látky.
Ústřední toxikologická laboratoř
Ke Karlovu 2 (areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2)
Praha 2
Telefon: 224 967 188, 224 911 267
Toxikologické informační středisko TIS - non stop linka 224 91 92 93, 224 91 54 02
Doporučuji zvážit osobní konzultaci. Přece jenom užít drogu bez svého vědomí a rozhodnutí, je něco jiného, než když se člověk rozhodne sám (a i tak je to nepřirozený zásah do organismu, včetně psychiky, natož když na to člověk není připraven).
Tento zážitek by si zasloužil se u něj trochu více zastavit, možná i přehodnotit kvalitu vztahu...
Pokud byste potřebovala nějaké kontakty, napište, odkud jste (stačí větší města), ráda Vás vhodně nasměruji na nějakého kolegu.
Tak se držte!
Markéta