Moja zvedavost
Headsot
Dakujem za odpoved.Pytali ste sa odkial prameni moja zvedavost? Musim sa vam priznat že chcel som si to kupit.Pred troma tyždňami som spoznal chlapca čo predava amfetamin (speed) ale mal som trochu pochibnosti otom či je to amfetamin tak som to radšej nekupil.Dakujem

Odpověděl: Amrit Sen
Headshote, opět zdravím.
Vašeho poděkování si velmi vážíme, je pro nás vzpruhou do další práce. Nedělám si iluze, že Vás snad pro vždy odradím od experimentování s drogami, nebo užití amfetaminů.
O rizikách spojených s jejich užitím, či užíváním, nejspíš něco víte, i tom, že amfetaminy mají mimořádný závislostní potenciál. Myslím, že nebude od věci, nabídnout Vám, abyste si alespoň něco přečetl, z našich stránek i od jinud, v češtině i slovenštině:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
https://www.extc.cz/amfetaminy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html?warning=kill
http://www.infodrogy.estranky.cz/fotoalbum/ilustrace-drog-obecne/pervitin--metamfetamin--v-zip-saccich-2.html#slide
http://www.infodrogy.estranky.cz/fotoalbum/ilustrace-drog-obecne/methamphetamin--pervitin--piko--parno--smah--pernik---krystaly.html
http://www.infodrogy.sk/ActiveWeb/d/drogy_anfetaminoveho/sk/drogy_amfetaminoveho_typu.html
Samozřejmě by bylo nejlepší, kdybyste od plánu, drogy si obstarat a aplikovat, upustil. Chápu, že Vás může vrušovat touha po nepoznaném, nebo zakázaném ovoci, výprava "jinam", ze všedního života. Věřte ale, že je mnoho jiných cest, jak si pořídit radost, vzrušení, pohodu a zábavu, trvalejší hodnoty, která nevymizí, nepodvede a nesrazí Vás na kolena.
Většina závislých se závislými stát nechtěla, myslela si, že "to" zvládne. Zvažte, jestli Vám riziko, že budete potřebovat další služby organizací, podobných té naší, stojí za to. Připojuji naše motto:
"Nechceme lhostejně míjet ty, kteří ztratili víru v sebe, druhé, lidskou existenci. Ty, kteří na své cestě životem hledali útočiště u drogy a poznali i její odvrácenou tvář, která se objevuje s neúprosnou logikou - tvář utrpení, bolesti, samoty, nesvobody, smrti.
Chceme podat pomocnou ruku všem, kteří na to čekají, kteří volají své SOS. A varovat ty, pro které je droga Symbolem magického neznáma romantické vzpoury, únikem z nepřátelské skutečnosti."
Každopádně, jsme tu pro Vás, ať už se rozhodnete jakkoli.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.