pervitin
simona
Dobrý den,
mám dotaz, nebo spíš už jsem absolutně na samém dně. Chodím s přítelem rok a bere pervitin. Jenže už to nemá pod kontrolou, trávíme spolu 24/7, jsem na marodní a on má nastupovat nyní do práce. Žití s ním je takové, že 14 dní má strop a je to s ním super. Jakmile uběhne 14 dní nanejvýše, má potřebu vyhledat své kamarády ( kteří to mají) a přijde v cukuletu v absolutně jiném stavu. Má z minuty na minutu jiný výraz v obličeji, okamžitě propadlé tváře a zlostný pohled. Čím mu mám pomoci? Prosím moc děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Simono, dobrý den.
Otázkou je, zda přítel pomoc chce (?). Nic nepíšete o tom, jak on sám na svou situaci nahlíží a zda by byl ochotný a schopný na nějakých změnách pracovat, usilovat o ně. Hovořili jste spolu o tom?
Netuším, kde jste. Pokud jste z Prahy, můžete se prozatím (byť jen Vy sama) obrátit na naši Poradnu pro blízké osoby uživatelů a v osobním kontaktu celou situaci více a podrobněji probrat. Stejně tak zmapovat případné možnosti pomoci a podpory.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM, z.ú.
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234 , 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/komu-je-ppr-urcena.html
Dále se můžete mrknout na základní info zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud by něco nebylo jasné, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím fajn, MK