Thc testy
Petr
Dobrý den, čeká mě kontrolní vyšetření moči kvůli vrácení řidičáku... Už několik měsíců jsem nekouřil, však včera jsem si v opilosti dal jednoho šluka jak se říká na chuť...
Ráno jsem si uvědomil že mě čekají tyto testy už ve středu.. projeví se jeden šluk v těchto testech, když budou dělané po 3 dnech?
Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Petře, díky za důvěru, zdravím Vás.
Jestli jste si dal v sobotu jednoho šluka, vyjde Vám, nejspíš, středeční test negativně. Ruku do ohně za to ale dát nemohu.
Otázkou zůstává, nakolik byste měl řídit, respektive vlastnit řidičský průkaz, když ani po jeho odebrání nejste schopen, v natolik vyhrocené situaci, kontroly nad svým jednáním a drog se zdržet.
Přikládám přehled a údaje o detekovatelnosti THC.
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní.
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní.
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe, ale i další lidi, účastníky silničního provozu nevyjímaje, opatrný.
Amrit Sen.