Prosím poraďte mi, děkuji!
Medvídek
Hezký den,
Chci se zeptat, už nějakou dobu beru pervitin, většinou tak 2-3 za týden. V pátek jsem užila zhruba púl čáry (čtvrt nosem, čtvrt jsem vykouřila) a v neděli mi bude otec dělat testy (z moči). Proto se chci zeptat, jak co nejrychleji drogu dostanu z těla a co bych pro to měla udělat. Zatím piju hodně vody a zeleného čaje. Jsem žena 17 let, 63 kg.
děkuji za odpověď a přeji pěkný den.

Odpověděl: Amrit Sen
Medvídku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odbourávání pervitinu z těla nijak, ničím významně neurychlíte. Spíš byste se měla připravit na rozhovor s otcem.
Nejlepší, co můžete v tuto chvíli udělat, je vyhledat odbornou podporu a poradit se o situaci. Byť Vám to nebude příjemné, měla byste otci "kápnout božskou", než mu lhát a tahat ho za nos. Pravda by vyšla, možná o něco později, stejně najevo.
Nesejde na tom, jestli si vyberete adiktologickou ambulanci, AT poradnu, nebo nejbližší kontaktní centrum. Tyto služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i anonymně. Nejlépe si co nejdříve telefonicky domluvte termín schůzky, zajít tam ale můžete i rovnou, v provozních hodinách.
Pohledů skrz prsty, ani ničeho podobného, se bát nemusíte. Pracovníci naopak ocení, že jste dokázala přijít sama. Nikdo Vás nebude k ničemu přemlouvat, natož do čehokoli nutit.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený odborník, doporučí konkrétní kroky, jak situaci řešit, jak s otcem komunikovat, co pro sebe můžete udělat. Získáte pochopení, podporu a pomoc, užitečné informace, také o tom, jakých chyb byste se měla vyvarovat.
Mám za to, že by otcovo rozčarování mohlo být snesitelnější, když se dozví, že jste v kontaktu s odbornou službou, a to jak pro něj, tak pro Vás.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na služby v dosahu obratem pošleme. Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce. Případně, bude li to Vaším přáním, nemusíme dotaz, ani odpověď uveřejnit. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky poradny, se naše komunikace ukáže jen, a pouze Vám.
Čas běží, jak můžete kontakty, podle oblasti a typu služby vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám vše dobré, ať se stane, co se stát má.
Kdykoli napište, držím palce, Amrit Sen.