Léky a drogy
Lolmaster
Užívám Antidepresivum Trittico a antipsychotikum Risperidal. Co se stane, budu-li spolu s tím užívat drogy jako např. Lsd, extáze, kokain,tráva + alkohol? Jaká jsou rizika?

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Prvně, dobrý den!
Pokud užíváte tuto medikaci, rozhodně bych Vám doporučil se jakýmkoli návykovým látkám vyhnout. Rizik spojených s užitím návykových látek v kombinaci s Vaší léčbou je mnoho - závisí na tom, jakou návykovou látku užijete. Obecně lze říci, že všechny návykové látky budou mít za následek výrazné zhoršení psychického stavu. Nepíšete z jakého důvodu Vám byla tato léčiva nasazena, tudíž těžko soudit, ale pokud máte některé z psychotických onemocnění, je opravdu důležité se návykovým látkám vyhnout, protože jejich užití bude mít jednoznačně negativní vliv na Vaše onemocnění i na prognózu léčby.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec