cesta vlakem
kedlubna
jeli jsme s babickou nocakem. ja spala a ona sla na zachod, nevzbudila me. po prichodu nasla vsechno rozhazene a penize byly pryc.
nehlasily jsme to, nemame duveru v policii ze by to vyresila a jen by nas to zdrzelo, patrne by jsme musely vystoupit nekde kde jsme neplanovaly a pak az dalsim vlakem jet dal. pozdeji jsem prisla na to, ze babicka si myslela, ze jsem ty penize vzala ja.
az par mesicu pote se mi nejak vybavily vzpominky na to, ze 3 muzi neco hledali a vzbudili me, rikaji, ze mam spat dal ale ja procitnu a oni mi neco pichnou a prudka cerna tma.
z toho usuzuju, ze to bylo tak, ze kdyz byla babicka na zachode, oni prisli do kupe a hledali penize, vzbudili me a uspali. netusim cim. jen od te doby nemam stani, jsem nervozni a neco bych si dala nevim co.
je nejaka latka, co i po mesicich zpusobuje neco takovyho? co mi asi mohli dat? je to jeste stale ve mne? co mam delat? mam pocit, ze na lekare je pozde.
dekuji za odpoved, delate moc hezkou praci

Odpověděl: Amrit Sen
Kedlubno, zdravím Vás.
Díky za důvěru. Věřím, že máte za sebou traumatický zážitek, ať už byl způsoben čímkoli, a že ve Vás významně rezonuje.
Zvláštní je, že se vzpomínky na něj, jak píšete, objevily až po třech měsících, fantazii zatím vynechme, možné to je.
V každém případě, kdyby Vás někdo něčím uspal, tak, že by Vám něco píchnul, jevila byste po procitnutí zjevné známky intoxikace, takové, že byste si jich, Vy i babička, nejspíš všimly. V poznámce uvádíte, že jste nikdy nic nebrala, proto mi přijde podivné, jak s popsanou skutečností spojujete pocity, že "byste si něco dala". Kde jste přišla k významu tohoto pocitu?
Potíže, které popisujete, mohou souviset spíš s psychickou, či emoční zátěží, než s jednorázovou intoxikací blíže neurčenou látkou před 3 měsíci. Ať už se tak stalo, či ne, pokud, jak píšete, drogy, ani jiná farmaka, neužíváte, psychotropní látku v sobě určitě nemáte.
O jakou drogu, nebo typ látky, mohlo teoreticky jít, odpusťte, nenapíšeme, abychom předešli případnému zneužití poskytnuté informace k protiprávnímu jednání.
V každém případě, k lékaři určitě zajděte, a o své zkušenosti, také o tom, jak se nyní cítíte, otevřeně promluvte. Uleví se Vám a při osobním pohovoru se dozvíte, co můžete udělat pro to, abyste se cítila lépe. Pokud bude třeba důkladnějšího vyšetření, případně zahájení vhodné terapie, nebo medikace, či obojího, neměla byste příležitost k úlevě, zklidnění a úzdravě, oddalovat.
Ke zvážení je i nyní, byť po delší době, nahlásit událost policii, protože jestli se tak stalo, šlo o více, velmi závažných, trestných činů.
Ještě, s dovolením, malý dotaz. Kolik Vám je, prosím, let?
Budeme rádi, když dáte vědět, jak si stojíte, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v pořádku,
Amrit Sen.