Co to je rail nebo raid?
Jára
Odešel ode mě nájemník a našel jsem po něm v hrnečku modré polštářky Rail / Raid.
Není to nějaká droga? To by vysvětlovalo, že se choval poslední dobou divně. Pokud je to něco jiného, tak se omlouvám.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
bez bližšího prozkoumání vám asi nikdo se stoprocentní jistotou neřekne, o co se jedná. Ale pokud jde o modré polštářky s nápisem RAID, pak by mohlo jít o součást odpuzovačů hmyzu téže značky. Do elektrických strojků, které se zapínají do zásuvky se něco takového prodává. Posílám odkaz, abyste měl představu, jak to vypadá:
https://www.drogerie-vanura.cz/raid-electric-suchy-strojek-proti-komarum-10-nahrad.html
Mohou být nejspíš i trochu jinak barevné, kryté bílou apod. Je to ono?
Nejedná se o drogu.
Pokud ne, nedokážu vám nic bližšího říct. Když člověk najde něco, co by považoval za drogu, může se pokusit domluvit na testování v toxikologické laboratoři, ale testy budou nejspíš placené. Bylo by pro vás něco takového zajímavé?
Možná by mohlo být větší nápovědou to, jak se podnájemník choval. A zdánlivě nejjednodušší by bylo se ho přímo zeptat, co to je za polštářky, případně, jestli je v pořádku, že se vám v posledních dnech nezdál.
Stačí takto?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.