107271
Rikka
co dělat s problémama kvůli kterejm sem začla brát, nemizí, stupňujou se,mám zkaženej život,sou to tak velký problémy, že i psycholog by se zhroutil kdybych mu je řekla, nemůžu to říct nikomu, jeto tak hrozný. co mám dělat. jenom droga je rozpustí...

Odpověděl: Jakub Minařík
Mám dojem, že jsem slyšel dost všelijakejch věcí a všechny jsem je ustál. Takže mám dojem, že bych snad zvládnul i ty vaše. Jestli s tím chcete něco udělat, tak fakt přijďte. Nějaké řešení se dá vždycky najít. :-)
P.s. Víte, největší a nejneřešitelnější problémy jsou ty moje. Vždycky. Z vnějšku to obyčejně tak fatálně nevypadá. To je i důvod, proč se psycholog nesesype, když mu klient líčí sebevětší tragedie a ještě mu dokáže pomoc a poradit a pak se jde věšet po hádce s manželkou. A ne že bych se v poslední době věšel :-) - ale neřešitelné problémy, se kterými jsem se setkal v posledních 2 letech byly naprosto spolehlivě jen ty moje. Problémy mých klientů - i když byli objektivně horší, než ty moje - tak velkej problém nebyly. Tak odvahu a doražte. :-)