Xanax
Andrea
Dobrý den jsem podrobena testům ba všechny drogy v laboratoři
Jak dlouho lze vidět xanax v moči ? Stopex marihuana, LSD a další látky? ( hlavně ten xanax a LSD)

Odpověděl: Amrit Sen
Andreo, zdravím Vás.
Díky za důvěru. Přikládám tabulku s přehledem o detekovatelnosti drog, které se v našich luzích a hájích nejčastěji užívají:
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Extáze
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 h, detekce z krve do 24 h, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny, detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Některé opioidy, např. Metadon, mohou být detekovány až 6 dní od užití.
Benzodiazepiny
- detekce záleží na vylučovacím poločasu - u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech, u dlouhodobě působícího Diazepamu až 3 týdny, vzácně déle.
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
K intoxikaci LSD, stačí tak "miniaturní" dávka, že je, včetně metabolitů, poměrně těžko detekovatelná. Orientačními "příručními" testy stěží 1 den od užití, laboratorními testy sice o něco, ale nijak výrazně, déle.
K DMX, či DXM, tedy dextromethorphanu, psychoaktivní látce, ve Stopexu obsažené, nemám přesné informace o délce detekovatelnosti. Cílenými laboratorní testy, detekovatelný je.
K detekovatelnosti Xanaxu, resp. obsaženého alprazolamu - viz Benzodiazepiny, výše...
Stačí takto?
Proč se vlastně ptáte, prozradíte důvod, pro který testy podstupujete?
Díky, přeji Vám vše dobré.
Buďte na sebe opatrná, Amrit Sen.