Pervitin v moči
Avrilka
Zdravím, prosím vás chtěla bych vědět,jak dlouho se drží pervitin v moči po měsíční pauze?užila sem ho intravenozne v malém množství asi 1malá čára.dekuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Avrilko, zdravím Vás.
Orientační doba detekce přibližně takto:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Pokud jste po měsíční pauze jednorázově užila, bude to spíš ta nižší hranice. Je to velmi individuální proces, u každého to může být trochu jinak, přesně to nelze odhadnout. Zdali chcete mít jistotu, můžete si na své náklady pořídit test a za pár dní se sama otestovat. Jsou běžně dostupné v lékárnách, také se dají objednat přes net.
Mějte se hezky, buďte opatrná.
S pozdravem, MK