Ještě jeden dotaz
Střelka
Ještě sem se zapomněla zeptat na dceru a syna kamarádky.Obema je 14 let skoro a asi i vinou moji a tě kámošky, hodně zanedbávají školu a myslím že už taky zkusili drogy.Obe se bojíme o svy děti aby nebyli narkomani závislí chápete jistě.Ja se snažím vždy když si potřebuju sfetovana aby mě dcera neviděla jak si to davam

Odpověděl: Amrit Sen
Střelko, opět Vás zdravím.
O mých pochybách nad důvody, pro které píšete, už víte. Odpusťte prosím, jestli se pletu, ale mám za to, že nepíšete poprvé, ani podruhé, že jste v minulosti pod různými identitami, psala několik sérií obdobných dotazů.
Snažíme se k naší práci i všem dotazujícím, přistupovat profesionálně, věcně. Nikoho nesoudíme a neventilujeme pocity, které by mohly koholi poškodit, nebo dotazujícím ublížit. To neznamená, že nejsme osobní. Naopak, příběhy každého člověka, který nám píše, spoluprožíváme a soucítíme bez předsudků, s maximální vstřícností, které jsem v daný čas schopni.
Nemyslím to zle, ale zkuste věřit, že ve Vašem případě je to velmi těžké...
Nebudu se tedy znova rozepisovat. Že se užívání drog rodičů na dětech devastačně odráží a podepisuje, přeci víte. I to, že nemálo takto způsobených škod, nemusí jít už nikdy napravit.
Zcela věcně, pokud se děje, co popisujete, dopouštíte se protiprávního jednání, respektive trestných činů, za které, kromě dalších právních postihů a výkonu nezbytných opatření, můžete být pravomocně odsouzena, až k nepodmíněnému trestu odnětí svobody.
Za Drogovou poradnu SANANIM,
Amrit Sen.