Dění dávka perníku
Střelka
Dobrý den kolik si má dávat fetacka perníku za den do žíly?Je mi 41 fetuju od 14 ale to bylo málo tak jednou za půl roku.Od 37let do teď takze 4 roky ale už s kámoškou střílíme perník jehlou každý den aspoň dvakrát někdy i čtyři dávky za den.Trochu se bojíme jestli nedáváme moc ale 1,5-2g každá máme.Dene kolem 4-5tisic utratime tak aby jsme to nepřestali mít pod kontrolou.

Odpověděl: Amrit Sen
Střelko, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Jsme připraveni zabývat se nejširší škálou témat, jakkoli související s drogovou problematikou. Informace typu doporučené dávky drogy, z důvodů, pro většinu uživatelů i neuživatelů návykových látek pochopitelných, ani další návodné informace podobného typu, odpusťte, neposkytujeme.
Co je však jisté, že uvedené dávky, jsou ze všech úhlů pohledu, daleko za hranicí.
O "kontrole", kterou zmiňujete, nemůže být řeč...
Nezlobte se, ale mám pocit, že píšete, nevím sice z jakých, ale jiných důvodů, než které uvádite.
Vezměte tedy, prosím, v potaz, že náplní a smyslem naší poradny, je především pomoc lidem v úzkých a nouzi, v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek. Často jde o život.
Přesto, že jsme limitováni možnostmi internetového poradenství, dalšími pracovními povinnostmi, snažíme s maximálním nasazením poctivě odpovídat v co nejkratším čase všem dotazujícím, jak nejlépe dokážeme.
Doporučuji Vám tedy kontaktovat, nejlépe nejdříve telefonicky, pracovníky nejbližšího zařízení, poskytujícího bezplatné i anonymní služby uživatelům návykových látek a domluvit si termín schůzky. Při osobním pohovoru, po seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, jak minimalizovat rizika, co užitečného můžete udělat, aby se Vám žilo klidněji. Jak jsem psal, služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i ananonymně.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na kontaktní centra, adiktologické ambulance, AT poradny a obdobné služby v dosahu, obratem pošleme. Citlivější informace můžete uvést do skryté poznámky a bude li to Vaším přáním, nemusíme naší další komunikaci zveřejnit vůbec. Pošleme Vám kód, který vložíte do patřičného místa úvodní stránky poradny. Dotaz i odpověď se poté ukáže jen, a pouze, Vám.
Jak můžete, podle oblasti a typu služby, najít sama, se dozvíte rovněž na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.