jak s tym skončit?
nikyy255
Dobry den,nevím komu to mám říct,asi vím co mi odpovite ale tam neni jistota že mi mého 2,5ročního syna nevemou když zrovna nebudou mít místo pre matku s ditetem.Nechci kvuli sve blbosti skoncil někde zavreny nekde kde nemá své známé a kamarady na ktere je zvyklí..muj pritel otec maleho musi chodit do prace a vydělávat.O mem preblemu s drogami vi ale uz měsíc si myslí,že neberu a zvladam to pomocí leku neurol,oxazepam,tiapridal a dalsi trpim OCD vadou a na drogach ta porucha zmizí.Beru uz skoro rok pervitin v.n. zacala sem v 19 a pak toho nechala sama na cca rok a pul a pak zas to sem jela pul roku kazdy den kdyz uz nasi nevedeli co semnou odvezli me na 14dni na detox potkala pritele a hned otehotnela to mi pomohlo zustat 3 roky cista..jenze pak sme se odstehovali daleko od me rodiny a najednou dum,dluhy a samota pritel me bil kdyz se ozral a dluhy se prestali platit musela sem predat aj dum ale dluhy mam furt a neplati se sotva mame na najem a jidlo.Nemam to komu říct byla jsem i v kacku ale tam skrz hlidani nemuzu dojit maleho nikdo nehlida je na ne prej divoky..takze mi to srotuje v hlave a nechci furt resit kde a co za to bez penez budou chtit.je mi ze sebe zle!Nemam charakter uz skrz drogy jsem schopna udelat vse a to ponizovani to me zabiji nekdy mam chut si neco udelat ale syna miluju a vzdy kdyz si dam tak si to tak vycitam a brecim.Nevim jestli je nejaky psycholog co bych mu mohla o vsem rict aby na me neposlal socialku jake sou moznosti mimo karlov chci byt zas stastna a netesit se jen na dalsi davku.

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikky, opět Vás zdravím.
Je třeba s Vaší situací začít něco dělat nebo to špatně dopadne! Uvádíte, že pobyt v TK Karlov nezvažujete, což je asi škoda, myslím, že by Vám to prospělo.
Níže kontakt na kolegyni, která se přímo specializuje na problematiku matek/uživatelek, doporučuji se s ní spojit, byť jen třeba prozatím telefonicky a svou situaci a možnosti zkonzultovat.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu
PhDr. Ilona Preslová
Telefon: 220 80 31 30, 702 036 237
Email:  pece.dite@sananim.cz
http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu.html
Doporučuji to neodkládat!
Budu ráda, když napíšete, jak se Vám daří a jak se vše vyvíjí dál.
S pozdravem, MK