Marihuana a koláčky
An
Chtěla bych se zeptat, když jsem si dala koláčky z trávy, můžou mi to najít v krvi nebo moči, když mi na to dělají test ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Zřejmě omylem jste zadala zcela totožný dotaz 2x - pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
Kopie:
Přítomnost THC se prokázat v testu samozřejmě může. Není důležité, jakým způsobem jste užila, ale skutečnost sama, že jste užila.
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlé konzumace, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů ukážou pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu po samotném užití. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Stačí to takto?
MK